Yüksek işveren memnuniyeti; işverenlerimizin talep ve beklentilerini en iyi şekilde tespit ederek; hizmet kalitesi, uygun fiyat ve iş süreçlerinin düzgün olarak yerine getirilmesi konularında müşteri memnuniyetini tam olarak sağlamak,
Düşük maliyet – kaliteli hizmet; kaynaklarımızın hepsini en verimli şekilde kullanarak, düşük maliyet oluşturarak kaliteli hizmeti işverenlerimize sunmak,
Çalışanların katılımı; kalite yönetim sisteminin gereksinimlerini karşılama ve çalışmaların en iyi şekilde sürdürülmesi aşamalarında, çalışanlarımızın görev ve sorumlulukları bilinciyle sisteme katılmalarını sağlamak,
Sürekli iyileşme ve gelişme; kalite yönetim sisteminin daha etkin bir biçimde uygulanması ve performansının arttırılması amacıyla planlı çalışmalar, toplantı ve gözden geçirmeler, şirket içi ve dışı eğitimlerle sürekli iyileşme ve gelişmeyi sağlamak,
Eğitimli ve uzman ekibimizin kalite yönetim sistemine her safhada katılımıyla, alanındaki gelişmeleri yakından takip etmek, PROJE – TAAHHÜT konularında, düşük maliyette kaliteli hizmet oluşturarak, yüksek işveren memnuniyeti sağlayarak, bu anlayışın daha etkin devam etmesi için eğitimlerle sürekli iyileşme ve gelişme ortaya koymaktır.
ALİ İHSAN AYDIN
Genel Müdür